keskiviikko 18. helmikuuta 2015

all black everything

Eipä oo asupostauksia tai ylipäätään postauksia paljoo täälä blogissa näkyny pitkään aikaan niin nyt tulee sit kolme asua kerralla! Kaikki kuvattu samana päivänä, mutta sentään ensimmäinen oli oikeesti päivänasu :D

Paita - GINA  //  Hame - H&M KIDS  //  Leggingsit - OASAP.COM (saatu)  //  Kengät - DEF-SHOP

Käytin tänään pitkästä aikaa hametta! Oli kiva saada pukee tommosta, kun oli lämpösempi keli mitä nyt on vähään aikaan ollu. Pärjäs hyvin!

Mekko - OASAP.COM (saatu)

Tää mekko pääs käyttöön viime perjantaina wanhojen jatkoilla! Oli superhyvä valinta koska toi pysy tanssiessa hyvin paikoillaan eikä tarvinnu pelätä että peppu vilkkuis vaikka turvashortsit alla olikin :D 

Paita - OASAP.COM (saatu) //  Housut - BIKBOK  //  Vyö - CYBERSHOP

Tää voiskin olla sit samantien huomisen asu, koska toi paita ei oo vielä päässy käyttöön. :D


Viimesenä haluun vielä vinkata iPhonen omistajille tämmöset kuoret ebaysta. Olin täysin unohtanu, että tilasin nää ja oi että nää oli positiivinen yllätys. Oon tässä melki pari kk nyt käyttäny juuson rikkinäisiä kuoria ja glitterin alesta ostettuja punasia croco-kuoria. Punaset mua on jotenkin ällöttäny kun niistä ja valkosen puhelimen yhdistelmästä tulee koko ajan mieleen joulu. Enää ei oo sitä ongelmaa. Nää kuoret löytää tästä alle parilla eurolla!



6 kommenttia:

  1. kivoja vaatteita :)
    olin hatanpääl kattoos wanhoi ja voi tsiisus olit upea ilmestys! omat porukat sano, et sulla oli kauheesti liikaa meikkiä, mut mun mielestä olit yks näyttävimmistä ja kauneimmista wanhoista - ja ainakin persoonallinen! Ihanaa että joku uskaltaa olla noin persoonallinen ja tyylilleen uskollinen!! Ite oon vähä tällanen, et pukeudun massaan iha vaa siks et en erottuis massasta tai sais mitään alistavia kommentteja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kanssa noista!!

      Kiitos paljon!!(: Hhahaa no ymmärrän ton "paljon meikkiä", mutta mulla on lähes joka päivä yhtä paljon nii miksipäs sitä sit wanhoihin vähentämään :D Joo koitin näyttää wanhoista ja vaaleenpunasesta mekosta huolimatta kumminkin iteltäni, hyvä jos onnistuin siinä! (: Kiitos vielä ihanasta kommentista<3

      Mulla on ihan päin vastaset fiilikset pukeutumisen suhteen. Pukeudun ja meikkaan jne. just niinku ite haluan välittämättä muiden mielipiteistä ja joskus jos näkee ihmisiä joita nyrpii jotenki mun pukeutuminen tai meikit nii se vaan lähinnä naurattaa, koska miks kukaan haluaa käyttää aikaansa sellasee :D Mutta ymmärrän kyllä hyvin sunkin pointtis!!(:

      Poista
  2. Hius ja meikkipostaus ois kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mimmosia meinaat?(: tutorialeja vai jotaki et mitä tuotteita käytän vai mimmosta?

      Poista
  3. Onko sulla pidennyksiä vai kaikki ihan omaa hiusta? Jos on pidennykset niin mistä oot ostanu? Tosi ihanat noi sun hiukset meinaan! ja muutenki oot todella kaunis (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidennykset on! Ebaysta tähän mennessä aina ja oon ollu oikein tyytyväinen, mutta nää blondit pidennykset on kyllä menny huonoon kuntoon vähän turhan äkkiä, mutta tummat värit eli musta ja ruskeen sävyt plus punanen tukka on kyl ollu hyviäää!(: Kiitos paljon :) <3

      Poista