tiistai 4. marraskuuta 2014

makeup mask

Oli ihanaa kun halloweeninä sai tehdä kaikkia random meikkejä! Harmi kun tossa kuvassa ei näy, mutta mulla oli siis perjantaina vihree naama ja kiireessä tuli sit sillä naamalla käytyä ruokakaupassakin :D Olispa useemminki halloween ni pääsis tekemään kaikkia outoja meikkejä. Ihan siis niinkin, että ne olis naamassa kauemmin ku sen tunnin sen takia että on huvikseen vaan jotain maalaillu. Oon tässä miettiny, että ois kyllä tosi kiva päästä muillekkin tekeen meikkejä ja harjotteleen sitäkin. Se on nimittäin niin eri juttu meikata toista ku ittee ja mulle ainakin paljon haastavampaa. Jos joku kaveri sattuu lukeen ni oisko vapaaehtosia? Kohta joutuu pikkuveljet tai Juuso muuten tuleen mulle meikkimalliks XD
 

Ps. Musta tulee tällä viikolla blondi. (ainakin toivon mukaan)
 

5 kommenttia:

  1. hei jos kuopiossa päi pyörit nii voin tulla sun meikattavaks :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olis kyllä kiva, mutta oon usein sen verran lyhyen aikaa niin uskon että ei välttämättä ehtis /:

      Poista
  2. minä lähden anytime sun meikkimalliks!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee!! mää ilmottelen kun keksin mitä haluun meikata XD

      Poista
  3. omg mäkin tuun sulle meikkimalliks jos tarviiit vielä!! :----D

    VastaaPoista