torstai 6. marraskuuta 2014

golden cross

Tää taitaakin olla viimenen postaus punasilla hiuksilla. Istun tässä syväpuhdistava shampoo päässä muhimassa ja tän jälkeen alankin sit vaalennusaineella länträämään. Nää oli kyllä aivan ihanat hiukset ja tuun varmasti vielä joskus värjäämään uudelleen punaset! Täytyy kyllä sanoo, että ihmettelen miks kaikki sanoo aina et punaset haalistuu tosi helposti. Mulla ei kyllä niin käyny oikeen missään vaiheessa. Joo, väriä kyllä lähti suihkussa aina mut eipäs se itse väri siitä oikein muuttunu. Ehkä hivenen vähemmän kirkkaampi punanen saatto tulla mut ei sen ihmeellisempää muutosta. Voihan se sit johtua jotenkin mun hiuksistakin ettei niiden takia haalistunu :D En kyllä tiä, hassua kumminkin.


En tiä oonko täälä ilmassu kammooni kultasia koruja kohtaan? Ne on tosi hienoja kaikilla, mutta en oo ite oppinu oikeen käyttään niitä ja en sen takia oikein kultasia koruja omistakkaan. Nyt kuitenkin oon rohkaistunu kultasten korujen suhteen! Vois näitä alkaa tässä enemmänkin hankkimaan. Mulle tuli tässä pari päivää sitten oasapilta yks tommonen tosi ihana kultanen ristikaulakoru<3 Ottaisin mielelläni tämmösen myös hopeena ja gunblackina!

Kaulakoru - OASAP.COM

Löytyykö sieltä muita jotka on kammoksunu kultasia asusteita ja etenki koruja omassa pukeutumisessaan?(:


6 kommenttia:

  1. Hephep, täältä ainakin löytyy yksi joka ei osaa käyttää kultaa! :-D Ainut juttu mistä mulla löytyy kultaista on mun maailman ihanin talvitakki, mietin pitkään että ostanko sitä kun oli ne kultaiset napitkin, mutta onneksi ostin. Kaikki muu on mulla hopeaa tai mustaa. :-D
    Hyvältä näyttää tuo ristikoru, kuvissa ehkä jopa vähän kupariselta?:-) Hyvin sopii sulle kuitenkin, oon aina ihan superkade kaikista sun ihanista jutuista. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kans moniin laukkujen ja takkien ostopäätöksiin vaikuttanu kultaset napit tai vetskarit! :D Ja useinhan se on menny siihen, että ne on jääny kauppaan jos kultasta on ollu.
      Niin kyllä vähän näyttääkin! Kiitos paljon(: <3

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hanki ihmeessä, on nimittäin aivan ihana<3! Hahaa no, mutta se on ainakin hyvä syy koittaa tottua kullan värisiin! :D

      Poista