tiistai 5. elokuuta 2014

back to school

Jee mulla loppu työt ja nyt onkin sit 1 päivän kesäloma tässä ennen ku keskiviikkona alkaa koulut! Oon saanu kaikkia söpöjä koulujuttuja hankittua, jospa noilla vaikka jaksas tehdäkkin jotain, kun on kerta niin kivoja. Aattelin sitten laittaa teille kuvat niistä. Mullei varmaa ikinä oo ollu noin kivaa penaalia tai, että kaikki ois näyttäny kivalta ja semmoselta että niitä jaksaa käyttääkki! 

Mulla ei ollu viimevuonna ollenkaan kunnon penaalia, käytin jotakin järkyttävää minkä olin ite tehny. Monesti oon aatellu ostavani meikkipussin penaaliks, mutten oo löytäny mieleistä. Nyt kuitenkin h&m:llä oli tosi monia hyviä vaihtoehtoja. Mietin pitsisien pussien ja tän välillä, että kumpi lähtee mukaan. Päätin sitten ottaa tän ja hintaa tällä oli 3,99€. HUOM! Tää oli ihan pelkkä tommmonen vaaleenpunanen ilman mitään niittejä. Päätin niiteillä tuunailemalla tehdä siitä enemmän oman näkösen ja nyt tykkään oikein kovasti! Jos siis penaali puuttuu vielä, niin vaatekauppoihin metsästään meikkipusseja penaaleiks ja jos ei joku ihan nappaa ni pikku tuunauksella saa kivan!(:


Timanttilyijykynät ja pääkallokumit on Tigerista. Noita timanttikyniä mulla oli viimevuonnakin ja oikein hyviä oli! Hintaa niillä on 3€. Oon kauan kuolannu noita pääkallokumeja, mutten o viittiny ostaa kun oon aatellu ettei ne varmaan toimi hyvin. Onneks nyt kumminkin ostin, toimii tooosi hyvin ja hintaakin oli vaan 1€. 

Toivottavasti tästä sai joku jotakin mahdollisia vinkkejä vielä viimehetken koulutarvikeostoksiin :---)! Joko teillä on kaikki hankittu? Löytyykö jotakin samoja juttuja kun multa?(:

2 kommenttia:

  1. apua noi pääkallopyyhkärit on ihan sikakivat!! pakko mennä huomen ostaan etten joudu sulta nyysiin niitä sitte:'D

    VastaaPoista
  2. Oi ompa kivan näköset nuo timanttikynät, harmi ettei oulussa oo tuota liikettä. :-(

    VastaaPoista