maanantai 30. joulukuuta 2013

denim vest

Nyt ois sit kuvia niistä mun löydöistä mistä aikasemmin kerroin. Farkkuliivi ja vahapintaset farkut. Molemat makso 20e! Näiden lisäks ois tehny mieli ostaa raitafarkut ja punaset maiharit, mut ne jäi kauppaan. Kotona kumminkin oottaa jo yhet uudet kengät jotka äiti kävi hakemassa mulle nyt tänä aikana kun oon ollu Juusolla joten en niitä oo vielä päässy käyttämään. En malta oottaa et pääsen käyttämään niitä <3 Niistä sitten postausta kun meen kotiin (: 


Tota kyseista farkkuliiviä oon ihaillu vaikka kuin kauan, mutten sitä oo viittiny ostaa, koska normaalihinta on ollu jonku 40e, mut nyt kun se oli puoleenhintaan ni ostin sen oikein mielelläni. Ois kumminkin kiva löytää vielä lisää jostaki kirppareilta farkkutakkeja ja liivejä niin vois niitä ite sitten tuunailla. Siinä toivossa, että semmosia löydän niin pitkitin tänkin ostamista. En kumminkaan vielä tähän mennessä oo löytäny. Vinkatkaa ihmeessä jos tiette jotakin kirppiksiä Tampereelta tai Kuopiosta mistä vois löytyy farkkutakkeja tai -liivejä halvalla.

 Vahapintasia vähän nahkahousujen näkösiä housujakin oon ettiny. Ja nyt löyty sopivaan hintaan! Yleensä niitä löytää jollakin 50 eurolla, mutta se on mun budjettiin vähän liikaa. Tosin nää ei o ihan niin nahkasen näköset mitä haluisin mut nää menee hyvin siihen asti kunnes löydän paremmat. Muutenkin oon mustien farkkujen ystävä ja vaikka parit värikkäätki housut multa löytyy. Mustat ja harmaat farkut on kuitenkin enemmän käytössä. Joten nää on hyvä lisä mun mustienfarkkujen kokoelmaan xd Niitä ei ikinä voi olla liikaa!

id
Farkkuliivi - CARLINGS  //  Farkut - GINA  //  Kengät - H&M KIDS  //  Niittikäsikoru - EBAY


Millasia alelöytöjä ootte tehny? Vai ootteko lähteny tyhjin käsin kaupoista?

3 kommenttia:

  1. ÄÄääää niin mageet :( Muuten kiva kun sulta on tullut taas tiheempään tahtiin postausta!

    VastaaPoista
  2. Kiitti! (: Itestäki on ollu kivempi nyt kun on ehtiny postaileen tiheemmin! Toivottavasti mulla riittää jatkossa ideat ja aika et vois postailla tälläin useemmin.

    VastaaPoista
  3. voitko tehä postauksen sun joululahjoista?(:

    VastaaPoista