lauantai 22. kesäkuuta 2013

fairy skirt

Hyvää juhannusta kaikille!!! Vietettiin oikein mukava juhannus Juuson, Sonjan ja Jermun kanssa, mutta siitä vielä myöhemmin lisää. Mulle tuli postissa tällä viikolla paketti Oasapilta. Valitsin tällä kertaa tommosen hameen. Mulla ei oo monia hameita eikä oikeestaan yhtäkään mitä oikeesti käyttäisin joten oli aikaki saada tämmönen vaatekaappiin :--D! Äiti sano tätä keijuhameeks joten siitä tuli sitten tän otsikkokin. Onhan tää aika keijumainen ainakin mulle kun oon tottunu farkut tai urheiluhousut jalassa kulkeen. Aluks epäilin vähän sopiiko tää mulle ollenkaan, kun jotku mekot ja hameet näyttää vähän tönköiltä mulla nyt kun on tullu vähä enemmä lihasta jalkoihin. Mutta tää omasta mielestä nyt sopi aika hyvin(: Eli kiitokset Oasap.com:ille! Tuntuu, että alan tässä vähitellen tottuun siihen ajatukseen, että mekkoja ja hameitaki on kiva käyttää. Onko teissä semmosia jotka on tässä kesän tullen alkanu pitkästä aikaa ostamaan hameita ja mekkoja vaatekaappiin?

IMG_4206j kuvat IMG_4253u kuvat1
Toppi GINA // Kaulakoru DIY // Hame OASAP.COM 

14 kommenttia:

  1. Toi hame näyttää tosi kivalta sun päällä! :)

    Ite ostin H&M:ltä melkein samanlaisen hameen viime kesänä :)Ainut ero niissä näyttäis olevan se, että siinä H&M:n hameessa on korkeempi vyötärö.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!!(: noni, ootko ollu tyytyväinen ostoksees?(:

      Poista
    2. Kyllä vain :) Tykkään ite siitä että se vyötärö tosiaan on vähän korkeempi :)

      Poista
  2. Upee tuo sun hamees :)
    Ite oon opetellut pitämään mekkoja kun rippijuhlissa ois hyvä huomenna näyttää kansaan sopivalta, eli jouduin sopeutumaan siihen ajatukseen että mekko päälle! Löysinkin h&mltä aivan ihanan mekon joka lisäs sitten myös mun itseluottamusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!(: ihana kuulla, ootko pääsemässä ripille? Jos oot nii onnee :--D!!

      Poista
    2. Kävin 2vuotta "myöhässä" eli siis -98 syntyneiden kanssa tänä kesänä leirin XD.. en tiiä oliko niinkään hauskaa mutta sain uusia kavereita, näin sukulaisia ja sain rahaa :)

      Poista
  3. Ihana hame, ja sopii sulle tosi hyvin kyl! :)
    Mul on noiden mekkojen ja hameidenkans silleen, et yläasteella ei ois tullu miäleenkään pistää mitään vastaavaa päälle - farkut, bändipaita ja huppari. Nii ja tennarit, korkkareita en ois laittanu jalkaan vaik ois maksettu! Kesäsinkin sama asukokonaisuus. Mut nyt musta on tullu tyttö! Pitsitoppeja, korkkareita ja hameita.
    Oli kyl hämmentävää aluks, mut nyt on jo ihan kivaa olla tyttömäisempi. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei mulla o kans tullu mieleenkä pukee mekkoo tai hametta muuten ku vaa juhliin :--D tosi kiva kuulla et on päässy käymään noin haha (--: ois ihana pitää useemminki korkkareita ja mekkoja ja hameita mut mullon kyllä vielä se siinä että en koe noita kauhee käytännöllisiks ja joissain hameissa ja mekoissa tuppa oleen vilautusvaara :--D

      Poista
  4. Mooi! Hei millä hiusvärillä mahdat värjät, sillä sun hiukset näyttää aina tommosilta vastavärjätyiltä :D? Kun itse olen parisen kertaa jo mustalla värillä värjännyt, mutta aina tuntuu että alkaa ruskea kuultamaan läpi aika nopeastikin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollu sama ongelma ja itelläki tuppaa käymää noi mutta parhaimmaks väriks oon todennu swartzkopf xxl live coloreista ne mustat, viimeks värjäsin sinimustalla joka näyttää paketissa siniseltä niin se on aika hyvin pitäny ton ruskeen poissa! Myös se varmaan vaikuttaa että mun väri pysyy mustana kauan koska pesen vaan n 1-2 krt viikossa hiukseni :--D ja tietysti noi myös saattaa näyttää tummemmilta ihan vaa sikski ku on muuttunu kuvia muokatessa tummemmiks. Myös musta hiusmaski auttaa värin ylläpitämisessä!

      Poista