tiistai 2. huhtikuuta 2013

diy shorts and pink roses

Tää postaus on ny vähän tämmönen sekalaine missä ei tosiaa liity kuvat toisiinsa mitenkää :--D Innostuin tossa yks yö tuunaileen mun vanhoja h&m shortseja. Ne oli siis aikasemminki ihan kivat mut tylsät. Ja sit sain tommosen ruusupuskan (?XD) tommone ruukussaoleva kumminki nii sitä sitten kuvailin tänne! Mulla oli tosi kiva pääsiäisloma ja sai kyllä rentoutua kunnolla Juuson seurassa <3 Käytiin leffassa, oltiin meillä ja kaikkee tommosta. Sit meillä oli mun pikkuveljen ja mun yhteis synttäreiden kunniaks käymässä sukulaisia ja kummeja ja oli tosi kiva niitäkin nähdä pitkästä aikaa(: 

Nyt tässä onki ens viikosta lähtien sitten ihan kunnolla kiire joka viikko ainaki koulujuttujen suhteen. Mut enää pari kuukautta <3 ja 2% peruskoulusta jäljellä joten enköhän mä kestä! Ja se 2kk toivottavasti menee nopeesti ja sit onki jo kesäloma. Toisaalta kiva, mutta toisaalta tosi haikeeta ku on ollu samojen ihmisten seurassa jo monta vuotta ja sit yhtäkkiä kesän jälkee onki ihan eri ihmisten kans suurimman osan viikosta! Suurinpiirtei kaikki mihin hain on semmosia mistä en tunne melkein ketää ihmisiä ja lähen sinne ns yksin niin saa sit nähdä mimmosta se on. Onko teissä lukijoissa semmosia jotka on samalla lailla hakenu ihan tollain iha alone ettei tunne ketää koko koulusta? Ja mimmosta se oli?(:

IMG_1608-1 IMG_1635-1 2.4

Nää oli väähän pidemmät aikasemmin ja pidin puntteja käärittynä. Leikkasin noi sit lyhyemmäks ja purin tota reunaa. Sen lisäks kulutin ns viiltoja saksen terällä tohon eteen ja onnistuin siinä paremmin mitä luulin et oisin :--D Sit noissa on tommonen pikkutasku taskun kohalla nii laitoin sen täyteen tommosia niittejä ja kivatha noista tuli! 

IMG_1613-1 IMG_1620-1 2.41

Tässä viä lähikuvaa niiteistä ja rei'istä!

31 kommenttia:

  1. Tosi kivat sortsit noi c: Innostuin itekkin leikkelemään uusia sortseja ja tilasin myös ebaystä niittejä, saas nyt nähä millaset niistä tulee :----D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! kiva, nonii hyvä :--D mimmosii tilasit? ja hyvät niistä tulee!

      Poista
  2. VÄHÄ HIENOJA NOI KUKKA KUVAT :------)

    VastaaPoista
  3. Mulla on kokemusta koulu jutuista. Lähin tarkoituksella erikouluun kun kaverit! Enkä oo ikinä tavannu näin kivoja tyyppejä ketä nyt tunnen!! En kadu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nonii hyvä tietää että ehkä mahollisesti mullekki voi käydä jotenki noin xd!

      Poista
  4. Mä hain tän vuoden yhteishaussa lammin lukioon, tiiän koko koulusta kolme ihmistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa mä tien kai yhen sieltä mihi haen :---D

      Poista
  5. wau noist shortseist tuli hirmukivat!:--)

    VastaaPoista
  6. ihanat shortsit ja itekki hain ihan yksin D: saa nyt sitten nähdä millasta tulee oleen. Mille alalle hait vai lukioon ? (--:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti(: joo xd hain musiikkiteatteri painotteeseen!

      Poista
  7. miks sun täytyy tunkee joka vaatteeseen niittejä!!!!????lol

    VastaaPoista
  8. aa noi shortsit on superihanat ! ♥ noi niitit ;_:

    VastaaPoista
  9. oot vaa nii älyttömän kaunis ja ihana! ite koitin kans noita shortsien tuunailua, ni ite kulutin raastinraudalla ja toimi tosi hyvin! kannattaa kokeilla:) ja ihania kuvia taas kerran♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii voi kiitti <3 joo oon kuulukki mut en o viä muistanu koittaa! Vois seuraavien shortsien kans koittaa(--:

      Poista
  10. tulipas kivat noista shortseista :)

    VastaaPoista
  11. Iha hirmukivat shortsit (-: ja mä kans menin amiksee sillain, että en tuntenu sieltä yhtään ketään ja ekana päivänä olin iha paniikissa, ku eksyin :D mut heti ekoina päivinä tutustu kaikkiin ja on ollu tosi kivaa :-)

    VastaaPoista
  12. Menin lukioon silleen että tiesin ennalta yhden, joka seki oli silloin jo kakkosella. Mutta heti ku pääsin rupesin muodostamaan kaveripiiriä kaverin avulla ja kursseilla sai helposti uusia ystäviä! :) ei siis pelkoa, ite oon kaikenlisäks tosi tosi ujo poika mut silti oon hyvin saanu kavereita.

    VastaaPoista
  13. Ite hain vieraalle paikkakunnalle, eikä luokalla ollu yhtään tuttuja. Koko koululaitoksessa oli pari puolituttua, mutta ei niitä edes nähny ku tosi harvoin jos sattumalta kävelivät vastaa. :D Tosi nopeesti sitä pääs porukkaan mukaan vaikka melkein kaikki muut oli hyviä tuttuja keskenään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullaki semmone yks puolituttu sielä :--D Mut hyvä kuulla!

      Poista
  14. Itse hain toiselle paikkakunnalle enkä tuntenut koulusta kun yhden joka oli eri alalla. Ja vuoden jälkee muutinki yksin, ettei tarvinnu bussissa istua joka päivä kahta tuntia, ja ihan hyvin oon selvinny. Mun mielest oli ainaki parempi lähtee paikkaa mis kukaan ei tunne ni sain ns. uuden alun.. :) Ja sain heti alun jälkee jo kavereita..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä! Nii toi on totta, ku niiden samojen kavereiden kanssa on luultavasti ollu monta vuotta ni se on välillä ihan hyväki varmaa vaihtaa maisemaa!

      Poista
  15. Heips, lueskelen blogias vasta ekaa kuukautta ja vaikuttaa tosi hyvältä blogilta. Sulla on myös kiva ja persoonallinen tyyli. Jos kiinnostaa ni liity toki lukemaan tällasta perus lifestyle blogia. Harrastelen musaa (piano, sähköbasso, bändäröintiä, säveltämistä), laittautumista (hiukset ja meikki, pukeutuminen) valokuvausta, random kirjottelua ja kaikennäköstä muuta :) mikäli yhtään kiinnostaa niin ois kivaa jos vilkaisisit

    http://smooth-existence.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. Oon ollu sun kanssa samas koulussa yläasteen, pakko nyt kommentoida, kun kerta kysyit ;D että lähin ihan yksin opiskeleen alaa joka on ihan huippu, tiesin 7lk alusta että lähen tänne. ja onneks lähin. Rakastan mun koulua, tätä alaa, työssäoppeja, näitä ihmisiä. oon saanu ystäviä jotka tiiän että on mun elämässä vielä varmaan ihan loppuun asti, ja parasta on kun uskalsi valita sen koulun, mihin oikeesti halus koska eihän ne vanhat kaverit mihinkään oo kadonnu, päinvastoin! sen sijaan pari kaveria haki samaan lukioon (itse olen ammattikoulussa) niin niiden välit katkes, koska opiskelut alkaa niin paljon rankemmaks toisen asteen opinnoissa..

    Btw, mihin olet hakenut? :)
    ja pakko sanoa, että kun sun kans samas koulussa olin, et olis ihan heti uskonu että kirjotat blogia, ja vielä laadukasta sellaista! keep going <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, ja hyvä et osottautu oikeeks valinnaks! :--D kyllä mäki sit varmaa hyviä ystäviä löydän sieltä mihin nyt ikinä pääsenkään! Mutta hain hatanpään musiikkiteatterilinjalle ykkösenä, ja hatanpää oli viä kahessa muussa kohdassakin niin uskon että sinne meen :--D! mutta mitää oot ollu samassa koulussa, nyt jäi häiritseen, että kuka oikein oot? Ja kiitos kamalasti<3

      Poista