torstai 15. maaliskuuta 2012

AI EIKS PAINTBALL OO SAMA ASIA KU POOLO

 Joku pyys musta joskus kuvaa sillai et näkyy mimmoset mu hiukset on luonnostaa ni tommoset.. ja samalla tosta kuvasta tuli minä ilman meikkiä juuriheränneenä kuva :---D
 Ja tossa toi rusto mistä kans pyydeltiin kuvaa :)
 Ostin tollassee toisenki rustokorun mikä on pienempi ku tää mikä mulla nyt on ja saan vaihtaa ton jonkun 2-3 viikon päästä tähän(----:
 Ostin nää pari päivää si ja molemmat on kyllä kivoja, suosittelen!
 Uus venytyskoru! 6mm. Aattelin tosiaan venyttää nyt molemmat korvat 6mm ku mulla oli aiemmin vaan toisessa 4mm venytys.
xd..

Tänää meillä oli koulussa talviliikuntapäivä ja oltii keilaamassa. Käveltiin sinne 5 km ja takas saman verran. Joo olin tokaa kertaa elämässäni keilaamassa. Ekan kerran ku keilasin ni voitin ja nyt olin sit viimenen! Keilasin taitavasti koko aja sinne ränneihi. Ja opin että keilapallon nimi ei oo keila vaan keilapallo...... ja sit taisin heittää itteeni sillä pallolla reiteen. Ainii ja lens se kyllä taaksekki päin kerran kun sen piti mennä iha eteen sillai normaalisti, mut ei se si menny.. Ku tultii sieltä takas koululle syömää ni söin varmaa isoimman annoksen  mitä ikinä oon syöny XD (tai ainaki isoimman koulussa mitä oon syöny) Sit koulusta lähettiinki Ellun kans meille. Meiä päivään kuulu tänää heilahtaneet kuvat (siks niitä ei päässykkä tänne ykskään), 2 sipsipussia, tyhmät jutut, kone, leffa. Joo toi leffa... no muuten hyvä mut se oli venäjäks ja ei oikein tajuttu mut huomattin et tekstityksetki sai, JEE!! Mut kuitenkin se oli hassu kattoo leffaa missä oli amerikkalaisia näyttelijöitä mut et ne puhu venäjää.. Eisiinä mitää hyvä leffa se silti oli. HAUSKAPÄIVÄ OLI:)

4 kommenttia:

  1. noista venytyksistä että miks sä rupesit venyttöään?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tykkään venytyksistä :---D ja aattelin et vois olla kiva nii siks, mutta en kyllä mistää yli 6mm venytyksistä itelläni oikein tykkäis :------D Joillekki sopii isommatki mut nii :)

      Poista
  2. Kivan näköset noi sun hiukset on tolleeki :) ootko oikeesti tos ilma meikkii:o ? täydelline iho !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :----) joo oon :--D aa no ei tää ny iihan täydellinen oo ku kuivuu nii helposti, mutta mulle ei kyllä mitää epäpuhtauksia kauhee usein tuu

      Poista