tiistai 29. marraskuuta 2011

tattoos


Aloin tossa joskus kesällä miettiin sen jäkee ku kaaduin pyörällä ja tuli reitee kauheet jäljet, että jos niistä jää arvet nii voisin ottaa aikusena ton tyyppisen tatuoinnin ku tossa kuvassa. En ollu nähny tollo ku sitä aloin miettiii nii missää kuvaa että jollai ois semmone :--D mut näköjään on! Okei okei oon vasta 14, mutta kai sitä silti saa unelmoida(--:

Sit kans tommonen nuottiavain tai sit nuotti ois kiva, mut jalkapöydässä tai lantiossa! :----D

Muista semmosista ns unelma tatuoinnista ei löydy kuvia, mut semmone joku kiva pääkallo ruusu kuva ois jees olkavartee. Ja kylkee joku teksti ja sormee(-----: Ää haluun olla vanhempi nii vois edes ton nuotin tai nuottiavaimen mennä tatuoimaa ku siitä aika kaua oon haaveillu. Mutta siis en varmastikkaa o välttämättä aikusena ottamassa yhtäkää tatuointia tai sitte jopa kaikki tai vaan jotku noista, ei voi tietää, mutta aina unelmoida tai ihailla saa! Toivottavasti kukaa ei tuu ny aukoo päätään tästä postauksesta. Tämmöne unelmahömppäpostaus(:

kuvat weheartit.com

4 kommenttia:

  1. WOW, ootko vasta 14? Toivon että otat tän kohteliaisuutea, mut luulin että oot joku 16! ja toi on iha himokiva toi uus kuva!

    VastaaPoista
  2. Tatuoinnit on kyllä kivoja. Oon kans miettinyt jos sitä parin vuoden päästä hankkis mutta toisaalta haluis sen just olevan ittelle tärkee ja merkitsevän jotain(: ja hei aina saa haaveilla !

    VastaaPoista
  3. Vilja: Joo mullon sama pyöriny mielessä, että joo on paljo kaikkia kivoja mitä vois ottaa sit ku voi, mut just toi että ois kiva jos ne kaikki muistuttas jostai tai merkittis jotai :---D mut nuotista tai nuottiavaimesta oon aika varma koska musiikki merkitsee mulle tosipaljo nii ainaki sen uskaltasin ottaa :)

    VastaaPoista
  4. mun äidillä on paljon tatuointeja mm. toi pääkalloruusu tatuiointi ja se on meinaan tosi magee!

    VastaaPoista